Skrevet av: Bjørg Tandberg, publisert 20.05.2019

1. Åpning med informasjon fra arbeidet
  2. Konstituering
  3. Årsrapport – legges frem på årsmøte
  4. Styrets innstilling til videre arbeid. Styret foreslår at vi fortsetter arbeidet som nå, med å gi økonomisk støtte til 18 barn i hjemmene sine(de samme som mottar støtte i dag). I tillegg ønsker vi å støtte noen jenter med å ta høyere utdanning (3-5 stk) ved søknad. Vi ønsker å utsette avgjørelsen vedrørende gjenåpning av barnehjemmet, eller om vi skal gå i gang med andre prosjekter, til rettsaken er ferdig
  5. Regnskap 2018 og forslag til budsjett 2019 – legges frem på årsmøte
  6. Ingen skriftlige innkomne forslag fra medlemmer er mottatt
  7. Forslag til endringer av vedtektene – se vedlagt pfd fil.
  8. Valg av styret.  Styret består i dag av 6 medlemmer. To styremedlemmer er på valg. Camilla Hansen og Jeanette K Bø ønsker ikke å ta gjenvalg. Merete B. Aanestad er tilbake fra ett års permisjon. Vedtektene gir rom for at styret kan bestå av 4-6 styremedlemmer. Styrets innstilling er at det året 2019/2020 er 5 styremedlemmer i Indiaforeningen. Disse er: Tove Erna Belland, Kirsten Tandberg, Bjørg Tandberg, Tone Frøystein og Merete B Aanestad. Dersom noen ønsker å stille som vara er vi glade for det.
  9. Leder Tove Erna Belland ønsker en diskusjon rundt hennes rolle som leder i styret, og åpner for at andre i styret kan ta dette vervet dersom det er flertall i årsmøte for dette. Vedtektene fremhever at Tove Erna skal ha en plass i styret.

Endring av vedtekter 2019.pdf
Indiaforeningens Kontonummer: 0539 33 85865 Facebook: Indiaforeningen