Tusen takk!

Skrevet av: Bjørg Tandberg, publisert 13.11.2020

Tradisjonen tro markerer mange barnehager og skoler FN dagen med fokus på ulike land, kulturer, flagg og spennende matretter. Det er godt tenkelig at barnehagene har vært ekstra kreative i år pga. den spesielle situasjonen med Covid-19 som vi alle står i.

Også i år har Indiaforeningen mottatt pengestøtte fra flere barnehager i distriktet, og er svært takknemlige for at så mange velger å støtte vår forening. Innsamlede midler vil utelukkende gå til å støtte jenter i India med skole og utdanning. Pengene kommer godt med og gjør en stor forskjell for de barna vi hjelper.

Indiaforeningen ønsker å takke for alle bidrag – uten alle våre faddere og givere ville det ikke vært mulig å drive dette prosjektet. TUSEN TAKK!

Indiaforeningens Kontonummer: 0539 33 85865 Facebook: Indiaforeningen