Infoskriv juni 2023

Skrevet av: Bjørg Tandberg, publisert 14.06.2023

Den 12. juni avholdt Indiaforeningen årsmøte på Teams. Protokoll fra møte samt årsrapport vil bli sendt ut til alle faddere og givere på mail.

Det er for tiden veldig varmt og stor vannmangel flere steder i India. Sommerferien er over der, barna har det bra og har startet på skolen igjen. Vi får rapport og bilder fra hver enkelt nå i juni. Studentene har hatt eksamener og har sendt oss kopi av karakterene. Vi kommer tilbake med mer informasjon om både barn og studenter i neste infoskriv i august. Inntil da takker vi for all hjelp og ønsker dere en riktig god sommer!

Hilsen styret

Indiaforeningens Kontonummer: 0539 33 85865 Facebook: Indiaforeningen